Переобладнання автомобіля для роботи на газовому паливі не потребує конструктивної переробки двигуна. Достатньо встановити газову апаратуру. При роботі двигуна на газовому паливі відбувається повне згоряння газоповітряної суміші, так як газ легко перемішується з повітрям та рівномірно наповнює камери згоряння однорідною готогенною сумішшю, завдякт чому покращуються умови змащення пар які труться (циліндри, поршневі кільця)

Газ попадає в камеру згоряння двигуна вже паровому вигляді і тому, на відміну від бензину, не змиває мастило зі стінок циліндрів і не розчиняє його. В наслідок зменшення вуглецевих осадів не накопичуються відкладення зі смоли, і тому зменшується нагароутворення на ГБЦ та поршнях. Газ не містить важких домішок, котрі на мікроскопічному рівні здатні руйнувати каталітичний нейтралізатор та лямбда зонд. Мастило при роботі на газі завжди чистіше, так як воно не розріджується та в меншій мірі піддається забрудненню.

Міжремонтний пробіг газового двигуна більш подовжений в порівнянні з бензиновим. Газ горить дещо повільніше бензину, тому «газові» двигуни працюють тихіше бензинових та при будь-яких режимах їзди відсутня детонація, так як октанове число зріджених нафтових газів 100-110, що значно вище навіть найякіснішого бензину. Сумарний вміст шкідливих речовин в відпрацьованих газах зменшується на 60-70%, що є немаловажливим фактором для здоров’я людей та оточуючої середи.