Газові ж балони оснащені фланцем, на який монтується мультиклапан. З самої назви пристрою зрозуміло, що він складається з цілої серії різноманітних клапанів. Таких як:

  • Зворотній клапан на запавку (з технологічного отвору для заправки газ не має можливості виходити назад)
  • Пристрій який не дозволяє заправляти газ більш ніж 80% від об’єму балону (для створення безпечної парової подушки)
  • Клапан збросу тиску (якщо з якоїсь причини тиск всередині балону перевищіть 30МПа, спрацює клапан, який випустить надлишок газу і ні в якому разі не дасть можливості розірватись балону навіть якщо його повністю запрвлений кинути у відкрите вогнище)
  • Електромагнітний клапан (закриває вихід для живлення двигуна коли вимикається запалення в автомобілі)
  • Швидкісний клапан (перекриває вихід для живлення двигуна в разі обриву розхідної трубки)
  • Деякі мультиклапани оснащуються також пожарним клапаном (збиває полум’я при витокі і підпалі)